Perussuomalaisille vahvistusta keskustapuolueesta

Keskustapuolueen vahvat nimet maanviljelijä Pentti Pietilä ja opettaja Seppo Kopra siirtyivät Hattulan Perussuomalaisten kuntavaaliehdokkaiksi. Pentti Pietilä asettuu ehdolle Perussuomalaisten jäsenenä ja Seppo Kopra sitoutumattomana.

Perussuomalaisilla on Hattulassa koossa jo 12 hyväksyttyä ehdokasta huhtikuussa 2021 järjestettäviin kuntavaaleihin. Lisää ehdokkaita tulee koko ajan. Käsittelyssä on jo hyväksyttyjen lisäksi 4 ehdokasta.

Hattulan Perussuomalaiset painottavat asioiden hoitamisessa avoimuutta. Avoimuus on luottamuksen ja yhteistyön perusta. Avoimuuden yhteiskunnallinen merkitys tulee kasvamaan lisää, kun päätöksentekoa digitalisoidaan ja automatisoidaan. Tämä koskee kaikkia osapuolia kuntapolitiikassa, niin viranhaltijoita, luottamushenkilöitä ja kuntalaisia.

Perussuomalaisten valtakunnallinen kuntavaaliohjelma julkaistiin 25.1.

Ensimmäiset hyväksytyt kuntavaaliehdokkaat Hattulassa ovat:

Kopra Seppo (opettaja), Laine Jaana (yrittäjä), Niemi Pasi (projektijohtaja), Perälä Vesa (eläkeläinen, kapt. evp.), Pietilä Pentti (maanviljelijä), Pitkänen Pentti (eläkeläinen), Salonen Vesa (yrittäjä), Sarusto Ari (tarkastaja), Siren Harri (eläkeläinen, puuseppä), Söderlund Seppo (oikeustieteen tohtori, hallintotieteitten maisteri), Tuovinen Ari (huoltomies) ja Vehmas Susanna (merimies).

Ehdokkaita otetaan lisää maaliskuun alkuun saakka.

Tämä Hattulan Perussuomalaiset ry:n hallituksen puheenjohtaja Jaana Laineen lehdistölle antama juttu 26.1. ei kelvannut Hämeen Sanomille.

Kirjoitettu 3.2.2021